What a wonderfull day - Reisverslag uit Slough, Verenigd Koninkrijk van Michèle Vernède - WaarBenJij.nu What a wonderfull day - Reisverslag uit Slough, Verenigd Koninkrijk van Michèle Vernède - WaarBenJij.nu

What a wonderfull day

Door: inthepub

Blijf op de hoogte en volg Michèle

08 Oktober 2010 | Verenigd Koninkrijk, Slough

Haaj everybody,

Gister was het echt zo'n geweldige dag! Zonnetje scheen vollop, maar buiten dat heb ik mijn eerste rijles gehad!
Wij hebben een grote parkeerplaats bij mijn werk een aangezien ik, en een paar truckers, niet veel te doen hadden, stelde ze voor om me te leren autorijden! Was echt zó gaaf! Het was in een automaat, ik heb voor- en achteruit gereden, om pionnetjes heen gereden, in geparkeerd voor- en achteruit, het ging echt zó goed! Ze zeiden dat ik een goede controle heb over het stuur.
Na een uur lang vonden we het wel welletjes, dus ging ik mee met de vrachtwagen. Damn! Wat zit je daar hoog zeg! We gingen naar een loading-unloading plaats bij het vliegveld.

Thuis was het ook al 1 en al feest, want er was iemand jarig! Heel de keuken was versierd en we begonnen natuurlijk met champagne! Later werd het een beetje een voedselgevecht in de keuken, taarten in het gezicht, iedereen zat onder het meel, evenlater gooide we zelfs met waterballonnen. We hadden ook een heel leuk spel bedacht, neem een kurk en een pan en speel daarmee cricket door de keuken :) Diegene die de kurk vangt mag slaan.
Na een goede douche genomen te hebben, gingen we nog even naar een pub toe, niet naast ons huis, maar een iets betere. En nu zit ik weer gewoon lekker op mijn werk.


Vorige week had ik trouwens niet meer gekookt, omdat het uit is tussen die huisgenoot en dat meisje, en aangezien ik met dat meisje zou gaan koken, had ik een goed excuus om niet te koken :)

Volgende week wordt het ook helemaal top, want dan komt Anita over! Joehoeeeee!!

Groetjes,

Michèle

  • 08 Oktober 2010 - 09:19

    Petiit:

    chcikkiiee wat leuk dat ze je hebben geleerd beetje auto rijden superr vet jih..!!
    Volgens mij wordt het steeds leuker daar voor jou als ik dit zo hoor..

    Nog een weekkiie meiss., en dan ga ik je zien,, heb er nu al zin in. Kan egt niet wachten. :D:D:D

    Dikke kuss nog 7 dage tegaan..
    LOVEEYOUU

  • 08 Oktober 2010 - 09:21

    Claire :

    Hey Mi,

    Lekker aan het WOGgen dus (Werk Ontwijkend Gedrag, toen ik studeerde was het altijd SOGgen :p)
    Vet leuk om in een auto(maat) én vrachtwagen te rijden!!! Wel leuk om in de praktijk te zien hoe en waar naartoe de goederen worden vervoerd :D
    Haha, en food fights zijn altijd tof :P:P:P

    Xxxxx Claire

  • 08 Oktober 2010 - 09:22

    Jan-Willem:

    Hee Michéle!

    zo te horen heb je het nog steeds erg goed naar je zin! Heel mooi! Ik zou zeggen maak er een leuke week van als anita langs komt:)!

    Xxx

  • 08 Oktober 2010 - 19:32

    Johanna:

    dat was schrikken de vorige reactie van jou en mijn vele reacties. Waarschijnlijk mijn vinger te lang op reactie plaatsen gehouden. Jammer dat het pannenkoekenfeest niet doorging. Misschien krijg je een herkansing.
    Wat goed dat rijden op een vrachtwagen. Lijkt me echt gaaf!
    Hoop dat het zo leuk als nu alles lijkt blijft.

    Groet en een gezellig weekend,
    Johanna

  • 09 Oktober 2010 - 18:44

    Cheyenne:

    ogodd mies en rijden haha ! Cool !

    Veel plezier met Anita volgende week !

    Big kiss Cheyenne

  • 10 Oktober 2010 - 11:52

    Louise:

    Hey, Mies,

    Leuk, zo'n verjaardag!!!
    Was dat voedselgevecht vóór of nádat de werkster was geweest? haha.
    Hoop dat Anita + ma je wat andere gerechten leren koken, zodat de 'bones' niet meer je neus uitkomen.
    Suc6 met je cursus en geniet van Anita.

    Love, famo's

  • 10 Oktober 2010 - 17:14

    Ankimon:

    HI Michele,
    Dit weekend zal ook wel weer een topper geweest zijn met dat mooie weer. Hier was het ook puur genieten. Have fun, enjoy en drive carefully! love, Ankimon

  • 10 Oktober 2010 - 18:28

    Nienke:

    Nichtje van me!!!!

    Claire was afgelopen donderdag bij mij, echt grappig en gezellig! Ze heeft me weer een beetje op de hoogte gebracht van hoe het met jou gaat! En ik heb natuurlijk trouw elke keer je berichtjes gelezen (maar door alle drukte steeds vergeten te beantwoorden :$)
    balen dat je weinig te doen hebt! maar dit is wel weer een heel positief berichtje als ik het zo lees!!
    wat gaaf man gewoon rijles!
    ben je ook van plan om back in the netherlands autorijles te nemen???
    en wanneer begin je met je talen cursus?? dat is wel echt flex dat dat geregeld kon worden want dan heb je 2 vliegen in een klap! én je leert wat beter Engels én er zullen vast nog wel meer gezellige mensen zijn daar die Engels probberen te leren;).
    Ik zit ondertussen op kamers en heb ook skype aan gemaakt (gewoon Nienkeconijn, geloof ik) dus je moet me maar toevoegen en dan gaan we wel op een avondje msnen of skypen! ik vrees dat deze week hem nog niet helemaal gaat worden want ik heb vrijdag tentamen.... dus dat wordt echt nog ff bikkelen, maar wie weet volgende week. tenzij je je heeeel erg de pletter verveelt dan kun je me altijd mailen en kom ik online!!!
    Hé heel veel plezier daar, maak er wat leuks van! Je zus komt gelukkig ook nog een keertje jou kant op! (wanneer kom je eignelijk terug??)
    liefs nienke,
    met de groetjes ook van mijn ouders!!!

  • 16 Oktober 2010 - 09:40

    Wout:

    Nou Mies.. klinkt weer goed allemaal! Tip als je in Nederland door gaat met rijlessen: Hier rijden ze aan de andere kant ;) Wel grappig dat je zo mee kan met die vrachtwagens, zijn het van die grote trucks of is het een beetje net als die dingen die hier op de rechter rijbaan geplakt zitten?
    Ik was vorige week bij jullie thuis en je moeder vertelde me dat je onwijs bijzondere gerechten krijg! Wat een mazzel heb je ook! Ga je, als je terug bent, een keer chicken & bones voor ons allemaal maken? :)

    Nou geniet verder van je verblijf en (spreekwoordelijk): Break a leg!

    Wout

  • 24 Oktober 2010 - 19:16

    Mandy:

    Miess,
    Ik heb net al je verhalen gelezen, ik vind t nog steeds knap dat je dit bent gaan doen! En alles zo alleen, Respect!
    Over 91 daagje ben je gelukkig weer terug! Dikke party dan natuurlijk! Ik las over een Nederlander op je werk... Maar daar spreek ik je wel ff over op msn. Haha

    Nou nog heeeeel veeel plezier daar!

    Dikkekuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Slough

Slough

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2011

Thuiss!

03 Januari 2011

Happy New Year!

17 December 2010

Geslaagd weekend!

01 December 2010

Het begint wel steeds leuker te worden hier

12 November 2010

Lkkr weekendje thuis geweest
Michèle

Actief sinds 22 Aug. 2010
Verslag gelezen: 493
Totaal aantal bezoekers 19665

Voorgaande reizen:

02 November 2014 - 30 December 2014

Cape Verde

23 Augustus 2010 - 23 Januari 2011

Slough

Landen bezocht: