Anita kwam over =) - Reisverslag uit Slough, Verenigd Koninkrijk van Michèle Vernède - WaarBenJij.nu Anita kwam over =) - Reisverslag uit Slough, Verenigd Koninkrijk van Michèle Vernède - WaarBenJij.nu

Anita kwam over =)

Door: inthepub

Blijf op de hoogte en volg Michèle

21 Oktober 2010 | Verenigd Koninkrijk, Slough

Beste mensen,

Afgelopen weekend kwam Anita met haar moeder over.
Ik haalde haar met mijn baas op bij de airport en daarna het huis laten zien wat ze prachtig vonden.
's Avonds uitgegaan met Anita wat helemaal geweldig was! :D
Zaterdag lekker heel de dag geshopt in Windsor & Slough.
Zondag dagje London gedaan. Het was toch wel leuker om dat met hun te doen ipv alleen. Veel gereisd met de bus en aantal dingetjes (vooral de winkeltjes) gezien.
We hadden heerlijk gekookt en ze hebben me ook wat meer gerechten leren maken. Dus nu kan ik wat meer variëren met mijn eten ;)

Maandag was het alweer de laatste dag voor ze ! :(

's Ochtend begon ik aan mijn eerste dag met mijn talencursus.
Bij de talencursus mogen maximaal 4 mensen komen, maar (helaas) ben ik deze 2 weken de enige :(
Ene kant goed, want nu krijg ik wel privé les :D, maar aan de andere kant leer ik nu geen nieuwe mensen kennen :(
Het is gewoon in een normaal woonhuis en ik krijg les van een opa. Hij is wel een hele goede teacher. Hij geeft af en toe ook les in Japan en ik leer veel van hem.
Eindelijk snap ik mijn werk nu ook wat beter, ik denk mede dankzij mijn talencursus. Ik heb nu wel voor elke dag 2 uur huiswerk, maar ik maak het met plezier, des te sneller ik de taal goed leer.

's Middags moest ik toch echt afscheid nemen van de meiden! :(
Met mijn huisgenoot heb ik ze naar het vliegveld gebracht.

Het was zeker een geslaagd weekend!

Love,

Michèle

  • 21 Oktober 2010 - 15:26

    Jan-Willem:

    Hee mies!

    Heel mooi om te horen dat het gezellig was! En leuk dat je een cursus volgt want dan kan je als je terug komt lekker met mij engels lullen;). Ook wel eens een keer leuk:)

    XX

  • 21 Oktober 2010 - 15:32

    FaMo's:

    Yo, Michèle,
    Wij wisten niet dat je huiswerk maken zo leuk vind;). Hebben gister gezellig geskyped, dus lekker bijgekletst. Hoop dat je het werk steeds beter gaat begrijpen. Fijn dat "opa" zo goed les kan geven. Wel rustig zo zonder jou, zelfs iets TE rustig...
    Geniet van je homework,
    love,
    FaMo's

  • 25 Oktober 2010 - 12:29

    Ankimon:

    Hi Michele,
    Jammer hoor dat we niet langs konden komen maar het was echt te ver weg. Wij hadden het heerlijk: I just love England and the people are so friendly!
    Het was mooi weer dat weekend he.
    Have fun en goed hoor dat je de taal zo vlug leert. Het is ook een mooie taal.
    love,
    Ankimon

  • 26 Oktober 2010 - 10:39

    Johanna:

    Zo je hebt het dus druk met het leren van de taal. Fijn dat je er gelijk profijt van hebt. Stimuleert meer om iets aan je huiswerk te doen. Werk je daarnaast nog de hele dag? Dan ben je denk ik best druk. Je had dus ook wat herfstvakantie met de logees. Zie bovenaan dat je nog drie maanden te gaan hebt. Veel sterkte met alles en geniet er ook maar lekker van,

    Groet Johanna

  • 03 November 2010 - 08:22

    Oom Vic:

    Hi Michelle,
    Grappig dat je nu in Slough werkt. Ik ken die omgeving vrij goed.Mijn belangrijkste principaal, Flexello had daar vroeger een fabriek. Ik logeerde meestal in een hotel in Maidenhead en wandelde dan langs de Thames en zag de roeibotel langs komen. Enjoy your stay.
    Leren ze je geen Engels meer in Nederland?
    A big hug from your old (But young in spirit) Uncle.
    Vic

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Slough

Slough

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2011

Thuiss!

03 Januari 2011

Happy New Year!

17 December 2010

Geslaagd weekend!

01 December 2010

Het begint wel steeds leuker te worden hier

12 November 2010

Lkkr weekendje thuis geweest
Michèle

Actief sinds 22 Aug. 2010
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 19665

Voorgaande reizen:

02 November 2014 - 30 December 2014

Cape Verde

23 Augustus 2010 - 23 Januari 2011

Slough

Landen bezocht: