Het begint wel steeds leuker te worden hier - Reisverslag uit Slough, Verenigd Koninkrijk van Michèle Vernède - WaarBenJij.nu Het begint wel steeds leuker te worden hier - Reisverslag uit Slough, Verenigd Koninkrijk van Michèle Vernède - WaarBenJij.nu

Het begint wel steeds leuker te worden hier

Door: inthepub

Blijf op de hoogte en volg Michèle

01 December 2010 | Verenigd Koninkrijk, Slough

Hiya everybody,

Zo, het is weer een tijdje geleden dat ik hier geschreven heb, en in de tussentijd is er weer een hoop gebeurd.

Er is een nieuwe collega bij gekomen op mijn werk! En hij is echt heel aardig.
Afgelopen zondag ben ik met hem, zijn zoontje van 9 en een meisje van 17 wezen bowlen. Was echt super gezellig. Helaas heb ik NL niet hoog kunnen houden, want ik moest het 2 x doen met de 3e plek :(
Daarna gezellig wat wezen eten en 's avonds wat gaan drinken bij wat vrienden van hem.
We gaan nu zeker vaker wat leuke dingen doen en hij kent ook veel mensen van mijn leeftijd.

Mijn zus was vorige week langs gekomen. Lekker weer dagje London gedaan, uit gegaan en allemaal andere leuke dingen gedaan.

& dit weekend kom ik weer thuis! :D
Sinterklaas kan ik natuurlijk niet missen, dus vertrek ik morgen weer lekker met de vrachtwagen en kom dan weer ergens in de nacht thuis.
Cadeautjes en gedichten zitten allemaal al in mijn koffer, dus komt allemaal goed!

Ik zie jullie dit weekend weer allemaal!!

Love,

Michèle

  • 01 December 2010 - 21:41

    Petiit:

    Yeahhhhhhhh... nog ff en ben je weer weekend back.. word AAAAANN!!!!

  • 01 December 2010 - 21:43

    Victor:

    Heej Michèle,

    Klinkt erg gezellig daar! Op het weer zie ik dat er al veel sneeuw gevallen is in Engeland, bij jou ook>? Hier is het ook erg koud! Hoop dat je niet vast komt te zitten in de file met de vrachtwagen?!
    Heb mijn gedicht al bijna af hoor, jij ook?

    Tot vrijdag!!
    X Victor

  • 02 December 2010 - 09:32

    Ankimon:

    Hi Michele,
    Je bent echt goed bezig! Goede reis en ik hoop dat je niet te veel last hebt van het weer. Ik heb er vanmorgen echt 2 uur over gedaan om op de uni te komen. Never a dull moment and patience is a virtue.
    Have fun!
    love,
    Ankimon

  • 02 December 2010 - 14:31

    Johanna:

    Goede reis naar je thuis en ik hoop je even in levende lijve te zien,

    Groet Johanna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Slough

Slough

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2011

Thuiss!

03 Januari 2011

Happy New Year!

17 December 2010

Geslaagd weekend!

01 December 2010

Het begint wel steeds leuker te worden hier

12 November 2010

Lkkr weekendje thuis geweest
Michèle

Actief sinds 22 Aug. 2010
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 19665

Voorgaande reizen:

02 November 2014 - 30 December 2014

Cape Verde

23 Augustus 2010 - 23 Januari 2011

Slough

Landen bezocht: