Geslaagd weekend! - Reisverslag uit Slough, Verenigd Koninkrijk van Michèle Vernède - WaarBenJij.nu Geslaagd weekend! - Reisverslag uit Slough, Verenigd Koninkrijk van Michèle Vernède - WaarBenJij.nu

Geslaagd weekend!

Door: inthepub

Blijf op de hoogte en volg Michèle

17 December 2010 | Verenigd Koninkrijk, Slough

Hiya,

Vorig weekend was het echt een top weekend!

Steve van mijn werk, zijn zoontje en ik begonnen zaterdag met schaatsen. We kwamen daar 14.15 aan, maar de schaatsbaan was pas om 15.00 open dus had ik mijn 2e rijles gehad :D
Dit keer was het geen automaat, dus toch wel stukje moeilijker.
Gelukkig heet ook niets het zelfde hier in Engeland, dus als hij zei dat ik op de clutch moest drukken, stond ik vollop de rem, en dat soort dingen. Aan het eind van de rit zei hij dat het eigelijk best makkelijk is, je hebt namelijk de ABC: a = accelarator, b = brake, c = clutch.
Maar goed, iedereen leeft nog :D

Goed, om 3 uur stonden we dan op de schaatsen. Het was Disco-Ice-Skating, dus was er nog leuke muziek bij ook.

Na het schaatsen bij Steve thuis wat wezen eten, waar zijn nichtje van 18 ook zat. Daarna snel door naar andere vrienden en opweg naar de Pub. Daar zaten meer vrienden van Steve en 1 daarvan was die dag jarig. Daarna met zijn alle opweg naar de Nightclub.
Echt een gezellige avond uit was dat.

Het was zeker een geslaagd weekend!

Gister heb ik besloten dat ik toch tot mijn eind van mijn stage hier blijf.
Het bedrijf gaat namelijk ergens in januari verhuizen wat te ver voor mij is, maar ik eindig mijn stage voordat ze gaan verhuizen.

Ik zou dan rond 6 januari klaar zijn.
Ik werk sinds gister namelijk ook over, nu werk ik van 9-19.00 ipv 9-17.00.

Bye!!

  • 17 December 2010 - 16:14

    PaMa's/FaMo's:

    Misschien wel beter ook, dat je tot 6/7 januari blijft, want hier kan je niet eens meer normaal komen. Er ligt namelijk een PAK SNEEUW!!! niet normaal meer, en er komt nog veeeeeel meeeeeer bij vanavond. Hoop dat Andrew vandaag nog kon vertrekken, want het sneeuwde heel hard en de hele dag staat er een hartinfarct op de snelwegen.
    Have fun en werkse these last few weeks

  • 19 December 2010 - 20:26

    Johanna:

    Dus nog even op je tanden bijten en dan is de stage om. Het weer is hier bar en boos, zo'n 40 cm sneeuw en het houdt ook nog niet op. Kon vannacht niet naar huis. Was in Vlaardingen bij familoie. Door de sneeuw was het niet te rijden. Zelfs de taxi's reen niet.
    Hoop dat je van de Engelse manier van Kerst vieren gaat genieten, onder andere met dei Plumpudding en die kalkoen. Ik lees het wel. Strerkte met de laaste loodjes,'
    Groet Johanna

  • 21 December 2010 - 23:30

    Petiit:

    YEAH nog ff en je betn terug.. IK KAN NIET WACHTEN =D =D =D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Slough

Slough

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2011

Thuiss!

03 Januari 2011

Happy New Year!

17 December 2010

Geslaagd weekend!

01 December 2010

Het begint wel steeds leuker te worden hier

12 November 2010

Lkkr weekendje thuis geweest
Michèle

Actief sinds 22 Aug. 2010
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 19665

Voorgaande reizen:

02 November 2014 - 30 December 2014

Cape Verde

23 Augustus 2010 - 23 Januari 2011

Slough

Landen bezocht: