London! - Reisverslag uit Slough, Verenigd Koninkrijk van Michèle Vernède - WaarBenJij.nu London! - Reisverslag uit Slough, Verenigd Koninkrijk van Michèle Vernède - WaarBenJij.nu

London!

Door: inthepub

Blijf op de hoogte en volg Michèle

20 September 2010 | Verenigd Koninkrijk, Slough

Haaaaj,,

Afgelopen zaterdag heb ik de stap gewaagd om dagje London te doen!
Het is toch wel langer dan een uurtje reizen met de trein, maar uiteindelijk aangekomen was het leuk om weer alles te zien!
Ik begon bij... uuhm.. ik weet de naam niet meer, maar zie de foto's, waar een heel gek kunstwerk was neergezet. Het waren bewegende lichten wat net op camera's leken, zie de foto's. Toen naar piccadilly circus gelopen en uiteindelijk aangekomen bij het al te bekende winkelcentrum Harrods. Maar ik was helemaal kapot en zag daar zo'n lkkre stoel staan, dat ik daar zker 2 uur (lees kwartier) in heb gezeten. Wat zat die toen lekker, haha. Onderweg nog een hele demonstratie tegen de Pope (paus) tegengekomen. Hele straten werden afgezet om vervolgens duizende mensen tegen te komen met borden als 'Pope is Nope' & opgeblazen condooms vlogen door de stad. Ik had weer 2 Ferrari's gezien, en als bewijs maar even foto's gemaakt van één die geparkeerd stond, voor het geval jullie met niet geloven :P
Een huisgenoot had 's ochtends al voorgesteld om voor iedereen te koken. Het diner zou beginnen om 20.00, wat uiteindelijk 20.40 werd.
Het heerlijke gerecht begon met bruschetta, toen kip en rijst en eindigde met toastjes met kaas.
Héérlijk, het leek net alsof we in een restaurant zaten, alleen hebben we nu afgesproken dat elke zaterdag iemand gaat koken, en as ben ik aan de beurt!
Ik heb samen met Lauren (vriendin van iemand uit het huis) afgesproken om dan waarschijnlijk pannekoeken te maken :D Alleen kennen ze hier geen stroop en ik denk ook geen poedersuiker.. dus moet ander alternatief opgevonden worden. Ook moeten we nog even een voor- en nagerecht uitzoeken, iemand ideeën?
We sloten de avond af in 'The Pub Next Door' waar wel geteld 5 andere mensen (incl. de barman).

Vandaag op mijn werk is er een Nederlander aangekomen die hier een week gaat werken. Joepieeee!
Hij is ook nog ergens in de 20, ik gok tussen 23-25??
Dus ik denk dat deze week wel wat beter wordt!

Loveeee,

Michèle

  • 20 September 2010 - 17:16

    Petiit:

    Chickkiie.. leuk dat je Londen hebt bekeken:D..
    En die ferarrie is best nice(A)..
    Oee een Hollander op je werk.. laat je die wel met rust madam.. want anders komt er niks van je werk terecht..
    Ik ga jou binnen kort zien Chickiie..
    Dikke kuss & Loveeyou..(L)

  • 20 September 2010 - 18:03

    CHEYENNE :D:

    Yo mies ! Je kan chocoladevlokken op je pannekoeken doen, maar waarschijnlijk kennen ze dat ook niet in Engeland :P
    En als je hulp heb met Engels I'll be there for you hahaha, heb net al via msn je geholpen met je avondmaaltijd :P Babelfish aka Cheyenne.

    I MISS YOU. We gaan je snel opzoeken. Veel plezier daar !

    Kus Chey.

  • 22 September 2010 - 16:26

    Jelle B:

    Haha dat is een fiat joh:p
    suc6 nog daar
    xx

  • 22 September 2010 - 16:59

    Esmee:

    Heeey=),
    Pannekoeken, wat een goed idee! Haha misschien kan je er jam op doen. En als voor/na-gerecht een biertje;)=P. Succes alvast! xxx<3

  • 05 Oktober 2010 - 19:37

    Johanna:

    reageer nu pas omdat ik weggeweest ben. Fijn dat je je draai wat kan vinden. Dus in Londen kunnen ze ook staken en dat doen ze dus op zaterdag. Heel wat anders dan hier. Mooie auto's op de foto's en de beelden zijn bijzonder. Gezellig om met elkaar te eten en afwisselend te koken. Pannenkoeken eten is ws een goede oplossing. Ik lees wel hoe het uitpakt,

    Groet Johanna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Slough

Slough

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2011

Thuiss!

03 Januari 2011

Happy New Year!

17 December 2010

Geslaagd weekend!

01 December 2010

Het begint wel steeds leuker te worden hier

12 November 2010

Lkkr weekendje thuis geweest
Michèle

Actief sinds 22 Aug. 2010
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 19665

Voorgaande reizen:

02 November 2014 - 30 December 2014

Cape Verde

23 Augustus 2010 - 23 Januari 2011

Slough

Landen bezocht: