Lkkr weekendje thuis geweest - Reisverslag uit Slough, Verenigd Koninkrijk van Michèle Vernède - WaarBenJij.nu Lkkr weekendje thuis geweest - Reisverslag uit Slough, Verenigd Koninkrijk van Michèle Vernède - WaarBenJij.nu

Lkkr weekendje thuis geweest

Door: inthepub

Blijf op de hoogte en volg Michèle

12 November 2010 | Verenigd Koninkrijk, Slough

Hiya everybody,

Zo als jullie gemerkt hebben was ik afgelopen weekend weer even lekker terug in NL. Het was echt zo leuk om iedereen weer gezien te hebben!
Zo kan ik er weer tegen aan voor de andere helft van mn stage.

Ik ging met de vrachtwagen naar huis huis, wat is een ervaring is dat zeg!
Hier in Engeland voordat we op de trein gingen werden we gescand (we hadden namelijk gevaarlijke goederen bij ons). Dan moet je uit de vrachtwagen om vervoglends 5 min in een klein kantoortje te staan. Er gaat namelijk zoon X-ray straal over de vrachtwagen heen.
Alles was goed, we hadden geen drugs of dergelijke mee genomen ;), dus gingen we naar de trein. Je rijdt met de vrachtwagen echt in de trein wat aan de zijkanten open is. Je kan niet in de vrachtwagen zelf blijven zitten, vanwege de druk, dus stap je uit de vrachtwagen en: busje komt zo. Je gaat in zo'n klein busje en die rijdt je naar een treincoupe. Is gewoon een normale coupe. De treinreis duurt maar 3kwartier dus is echt zo voorbij.
Uiteindelijk waren we dan 23.45 bij Capelsebrug! De totale reis duurde zo'n 9 uur, maar daar heb ik dan wel een leuk weekend voor terug gekregen!

De terugweg duurde wel iets langer, ong 11 uur, want we moesten nog even laden in Gatwick. Maar we reden toen 's nachts en kwamen 08.30 aan op mijn werk. Toch maar eerst even naar mijn huis gegaan en een snelle break gehouden om vervolgens de rest van de dag te werken.

Tot mijn verbazing snap ik dit werk deze week ineens veel beter! Dus weekendje thuis heeft toch wel echt goed gedaan!

Iig, ik ga dit zeker vaker doen! Het eerst volgend weekend zou met sinterklaas worden.

Byee!!

  • 14 November 2010 - 15:14

    Johanna:

    Fijn dat je het weekend zo gezellig gehad heb, doordat ik te druk was heb ik je gemist. Hoop je wet de Sint wel even te zien,

    Groet Johanna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Slough

Slough

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2011

Thuiss!

03 Januari 2011

Happy New Year!

17 December 2010

Geslaagd weekend!

01 December 2010

Het begint wel steeds leuker te worden hier

12 November 2010

Lkkr weekendje thuis geweest
Michèle

Actief sinds 22 Aug. 2010
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 19665

Voorgaande reizen:

02 November 2014 - 30 December 2014

Cape Verde

23 Augustus 2010 - 23 Januari 2011

Slough

Landen bezocht: