21 days - Reisverslag uit Slough, Verenigd Koninkrijk van Michèle Vernède - WaarBenJij.nu 21 days - Reisverslag uit Slough, Verenigd Koninkrijk van Michèle Vernède - WaarBenJij.nu

21 days

Door: inthepub

Blijf op de hoogte en volg Michèle

16 September 2010 | Verenigd Koninkrijk, Slough

Haaaaj,

Ik zit hier al 21 dagen, maar mijn werk/engels zijn nog niet heel veel verbeterd :(

Ik ben echt blij met mijn fiest, heb ik tenminste wat te doen en elke dag na mijn werk maak ik er ook echt flink een uur gebruik van.

Zaterdag ging ik overdag maar even naar het stadje toe met de trein en heb daar flink geshopt :D
's Avonds ging ik in dat zelfde stadje uit met een huisgenoot, helaas (nog) geen andere mensen ontmoet.

Gister met die zelfde huisgenoot lekker gekookt en daarna maar beetje op de bank gehangen met mijn laptoppie en de tv aan.

Byeee

  • 16 September 2010 - 13:42

    Johanna:

    Hallo Michelle, fijn dat je Engels je zoveel makkelijker afgaat. Kan je tenminste je verhaal kwijt. Koken jullie Hollandse pot of leer je Engelse recepten zoal pateitjes en scones? Verkopen de winkels andere dingen dan hier? Is het landschap vlak of moet je ook nog heuveltje op of af? Geen idee hoe het er daar uitziet. Ga je straks ook nog foto's op de site plaatsen? Ik zie het wel.

    Begint je stage werk wat uit te breiden? Hoop het voor je. Sterkte en groetjes,

    Johanna

  • 16 September 2010 - 14:21

    The FaMo's:

    Dearest Michèle,

    Thanks for your review about your first 21 days.
    Life is not easy and we wish you much strength and courage the next 129 days.
    We think a lot of you and hope your english will improve and also your activities in the office.

    Anyway, look at the bright side of life :D!

    For your information; we are leaving in a few minutes for our vacation!

    All the best, best regards to your friends in the house, much love,

    The FaMo's


  • 16 September 2010 - 14:35

    JliefstevriendinBar:

    Jeeee! een nieuw stukje in je blog! Heb je lekker gekookt? hoe gaat het koken, maak je nog steeds gebruik van kant en klaar dingen?(A)
    Ik heb het met esmee over gehad, en we komenz eker langs wanneer weten we alleen nog niet precies, maaar dat komt goed! heeel veeel kusssjes!

    Barrrrrr

  • 17 September 2010 - 12:38

    Ankimon:

    Hi Michèle,
    Goed van je erop uit met de fiets; nu nog zo'n giga bier in de pub! Is het heuvelachtig daar? En gewoon met handen en voeten praten hoor als het niet lukt, werkt prima, zo heb ik het ook geleerd.
    Have a nice weekend and have fun en groetjes vanuit een zonnig Rotterdam (for a change, het is gewoon herfst hier).

  • 20 September 2010 - 11:35

    Jasper:

    nou , volgens mij bouw je aardig conditie op daar ? heb je ook al een beetje foto's gemaakt ? 8ik heb je trouwens gekrabbelt !

    dikke kus jas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Slough

Slough

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2011

Thuiss!

03 Januari 2011

Happy New Year!

17 December 2010

Geslaagd weekend!

01 December 2010

Het begint wel steeds leuker te worden hier

12 November 2010

Lkkr weekendje thuis geweest
Michèle

Actief sinds 22 Aug. 2010
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 19665

Voorgaande reizen:

02 November 2014 - 30 December 2014

Cape Verde

23 Augustus 2010 - 23 Januari 2011

Slough

Landen bezocht: