M'n fiets =) - Reisverslag uit Slough, Verenigd Koninkrijk van Michèle Vernède - WaarBenJij.nu M'n fiets =) - Reisverslag uit Slough, Verenigd Koninkrijk van Michèle Vernède - WaarBenJij.nu

M'n fiets =)

Door: inthepub

Blijf op de hoogte en volg Michèle

07 September 2010 | Verenigd Koninkrijk, Slough

Haaj fans,

Oké, ook sinds gisteravond moest Engeland aan de regen voldoen. Maar vandaag is het weer lekker heel de dag stralend weer :D met dan wel één harde, kleine regenbui tussendoor.
Ik werd vanmorgen opgehaald door een collega van mijn werk en van hem heb ik nu mijn fietsss :D:D
Joepiee!!
Ik had weer niks te doen tijdens het werk, dus heb ik maar via google gezocht hoe je zo snel mogelijk rijk kunt worden, heb ik mijn tekenvaardigheden bevorderd én ben ik met diezelfde collega naar de fietswinkel geweest om de benodigde onderdelen voor mijn fiets te kopen.
Gisteravond voor de eerste keer maar eens de was gedaan en er is niks verkleurd :D
Zondag hadden mijn huisgenoten Monopoloy voor me gekocht :D Dus gelijk die avond natuurlijk uitgetest en ik heb natuurlijk vet gevonden! :D
Vandaag de 4e Ferrari hier gezien, en gister eindelijk kennis gemaakt met de laatste huisgenoot.

Liefs,

Michèle

P.S. Pappieee gefeliciteeeeeeerdd!!

  • 07 September 2010 - 18:22

    Giovanni:

    Haha eindelijk kan je weer eens sporties gaan doen.. ;) hopelijk is het niet ver fietsen van je huis naar je werk.

    nou als je het weer hebt wat wij vandaag hadden, zou ik als ik jouw was ook maar een leuk engels regenjasje aanschaffen ;)

    x

  • 07 September 2010 - 21:20

    Monique:

    Hye Michele,

    Hip hoor, beetje door Engeland fietsen ;-)

    Gefeli met je pappa en good luck over there!

    xx van je nichtje

  • 08 September 2010 - 07:28

    Ankimon:

    Hi Michèle,
    Succes met je nieuwwe fiets. Hier komt het nu met bakken uit de hemel en is fietsen echt geen pretje. Have fun en probeer toch wat werk te zoeken, dan gaat de tijd vlugger!

  • 08 September 2010 - 09:04

    Johanna:

    Hallo Michelle

    Gefeliciteerd met je vader gisteren en met Victor zondag. Had de 2 dagen door elkaar gehaald.
    Het regent hier gisteren en vandaag ook behoorlijk. Alleen zijn de middagen nog wat droog. Het is ook behoorlijk koud. Het is maar 13 graden rond 11 uur 's morgens.
    Fijn dat je nu op de fiets naar je werk kunt en de omgeving op deze manier kan verkennen. Je wordt dus ook een echte huisvrouw. Lukt het ook om te koken en doen jullie dat gezamenlijk met elkaar?
    Wist niet dat je zo gek van auto's was of komt dat omdat je ze steeds ziet?

    Sterkte met het afwachten op je werk om wat te kunnen doen. Komt waarschijnlijk vanzelf.

    Groet Johanna

  • 08 September 2010 - 12:00

    Pama:

    Hoi, Michèle,

    Natuurlijk is er niets verkleurd, dankzij de uitstekende uitleg van mij!!! Lukt het koken ook een beetje?
    Leuk dat je eindelijk weer Monopoly kan spelen; je moet je huisgenoten ook zo af en toe laten winnen, hoor ;). How is your English, do you speak a lot with your room mates and do you understand Tina?
    Mocht het weer hard regenen, dan zou ik toch je collega maar lief aankijken om je op te komen halen met de car.

    Love, de pama's

  • 16 September 2010 - 09:24

    Jasper:

    mies ! 129 dagen nog ! we missen je hee !

    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Slough

Slough

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2011

Thuiss!

03 Januari 2011

Happy New Year!

17 December 2010

Geslaagd weekend!

01 December 2010

Het begint wel steeds leuker te worden hier

12 November 2010

Lkkr weekendje thuis geweest
Michèle

Actief sinds 22 Aug. 2010
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 19665

Voorgaande reizen:

02 November 2014 - 30 December 2014

Cape Verde

23 Augustus 2010 - 23 Januari 2011

Slough

Landen bezocht: