Mijn eerste week - Reisverslag uit Slough, Verenigd Koninkrijk van Michèle Vernède - WaarBenJij.nu Mijn eerste week - Reisverslag uit Slough, Verenigd Koninkrijk van Michèle Vernède - WaarBenJij.nu

Mijn eerste week

Door: inthepub

Blijf op de hoogte en volg Michèle

05 September 2010 | Verenigd Koninkrijk, Slough

Haaaj iedereen,

Nou, mijn eerste week heb ik overleefd hoor! Op mijn werk moest ik helaas de mindere dingen doen, dus ik hoop dat het aankomende week beter wordt!
Mijn huisgenoten zijn ook heel gezellig, maar omdat mijn engels nog niet zo goed is, ben ik niet zo heel spraakzaam.
Iedereen is ook 30+ hier in huis, dus das ook een puntje minder.
Vrijdag naar de Pub geweest! Ik ging samen met 2 huisgenoten en een vriendin van iemand, zij is 23 :) De biertjes zijn hier wel ietsje groter dan in NL, zo'n 2-3 x groter, haha :P
Voor de rest is er hier in het weekend niet veel te doen. Iedereen zit beneden maar een beetje tv te kijken en ik zit maar beetje op mn kamer te computeren. Gister kwam de schoonmaakster in huis, dus het huis is ook weer lkkr schoon.
Als het goed is, krijg ik morgen mijn fiets van mijn werk. Laten we het hopen, dan kan ik tenminste beetje naar buiten en rond fietsen.

Ter afsluiting,
Gefeliciteerd Vic!
Het is wel raar dat ik nu niet thuis ben hoor!

Liefs,

Michèle

  • 06 September 2010 - 06:29

    Barbara:

    Veel succes en plezier deze week!

    Xxx

  • 06 September 2010 - 08:35

    Pama:

    Hey, Michèle,

    Zaterdag met opa gezeild (helaas geen wind), maar wel een grote wedstrijd en ook bruinvissen gezien.
    Vic en Joske waren om half 8 thuis en lekker lasagna gegeten.
    Werkse vandaag en hoop dat je nu ingelogd bent.
    xxx pama's

  • 06 September 2010 - 08:54

    Joske:

    Hello Michèle,

    Don't worry about your English! Just smile and wave! I hope you'll get your bicycle soon!

    Yesterday we celebrated Victors birthday at your house. Now I am in Breda to study :(

    x Joske

  • 06 September 2010 - 09:09

    Victor:

    Hey Michèle,

    Thanks for your congratulations!
    Last weekend I've been sailing for the dutch championship. We haven't won the championship, but we are happy with a 15th place!
    Now we are back in Breda for our studies.
    Wednesday we are going to dine for daddy's birthday!

    Take care and enjoy!
    Victor

  • 07 September 2010 - 12:37

    Ankimon:

    Hi Michèle,
    Goed hoor zoals je bezig bent! En, als er geen feestje is in het weekend, dan maak je gewoon je eigen feestje. Lekker op stap en je komt altijd wel iemand tegen. Have fun en gefeliciteerd met je vader. Groetjes vanuit rainy Rotterdam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Slough

Slough

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2011

Thuiss!

03 Januari 2011

Happy New Year!

17 December 2010

Geslaagd weekend!

01 December 2010

Het begint wel steeds leuker te worden hier

12 November 2010

Lkkr weekendje thuis geweest
Michèle

Actief sinds 22 Aug. 2010
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 19665

Voorgaande reizen:

02 November 2014 - 30 December 2014

Cape Verde

23 Augustus 2010 - 23 Januari 2011

Slough

Landen bezocht: