Mijn eerste week - Reisverslag uit Slough, Verenigd Koninkrijk van Michèle Vernède - WaarBenJij.nu Mijn eerste week - Reisverslag uit Slough, Verenigd Koninkrijk van Michèle Vernède - WaarBenJij.nu

Mijn eerste week

Door: inthepub

Blijf op de hoogte en volg Michèle

05 September 2010 | Verenigd Koninkrijk, Slough

Haaaj iedereen,

Nou, mijn eerste week heb ik overleefd hoor! Op mijn werk moest ik helaas de mindere dingen doen, dus ik hoop dat het aankomende week beter wordt!
Mijn huisgenoten zijn ook heel gezellig, maar omdat mijn engels nog niet zo goed is, ben ik niet zo heel spraakzaam.
Iedereen is ook 30+ hier in huis, dus das ook een puntje minder.
Vrijdag naar de Pub geweest! Ik ging samen met 2 huisgenoten en een vriendin van iemand, zij is 23 :) De biertjes zijn hier wel ietsje groter dan in NL, zo'n 2-3 x groter, haha :P
Voor de rest is er hier in het weekend niet veel te doen. Iedereen zit beneden maar een beetje tv te kijken en ik zit maar beetje op mn kamer te computeren. Gister kwam de schoonmaakster in huis, dus het huis is ook weer lkkr schoon.
Als het goed is, krijg ik morgen mijn fiets van mijn werk. Laten we het hopen, dan kan ik tenminste beetje naar buiten en rond fietsen.

Ter afsluiting,
Gefeliciteerd Vic!
Het is wel raar dat ik nu niet thuis ben hoor!

Liefs,

Michèle

• 06 September 2010 - 06:29

Barbara:

Veel succes en plezier deze week!

Xxx

• 06 September 2010 - 08:35

Pama:

Hey, Michèle,

Zaterdag met opa gezeild (helaas geen wind), maar wel een grote wedstrijd en ook bruinvissen gezien.
    Vic en Joske waren om half 8 thuis en lekker lasagna gegeten.
    Werkse vandaag en hoop dat je nu ingelogd bent.
    xxx pama's

• 06 September 2010 - 08:54

Joske:

Hello Michèle,

Don't worry about your English! Just smile and wave! I hope you'll get your bicycle soon!

Yesterday we celebrated Victors birthday at your house. Now I am in Breda to study :(

x Joske

• 06 September 2010 - 09:09

Victor:

Hey Michèle,

Thanks for your congratulations!
    Last weekend I've been sailing for the dutch championship. We haven't won the championship, but we are happy with a 15th place!
    Now we are back in Breda for our studies.
    Wednesday we are going to dine for daddy's birthday!

Take care and enjoy!
    Victor

• 07 September 2010 - 12:37

Ankimon:

Hi Michèle,
    Goed hoor zoals je bezig bent! En, als er geen feestje is in het weekend, dan maak je gewoon je eigen feestje. Lekker op stap en je komt altijd wel iemand tegen. Have fun en gefeliciteerd met je vader. Groetjes vanuit rainy Rotterdam.