Eerste werkdag - Reisverslag uit Slough, Verenigd Koninkrijk van Michèle Vernède - WaarBenJij.nu Eerste werkdag - Reisverslag uit Slough, Verenigd Koninkrijk van Michèle Vernède - WaarBenJij.nu

Eerste werkdag

Door: inthepub

Blijf op de hoogte en volg Michèle

31 Augustus 2010 | Verenigd Koninkrijk, Slough

Haaj,

Vandaag heb ik mijn eerste werkdag gehad, maar omdat mijn inlogcode nog niet geregeld is, heb ik niet echt veel kunnen doen. Het was ook nog eens de laatste werkdag van een collega van me dus was er verder ook niet echt veel te doen.
Het is ong 20 min lopen vanaf mijn huis naar mijn werk, dus wel goed te doen! Binnekort krijg ik ook een fiets van mijn bazin, dus dan ben ik er nog sneller.
Gisteravond werd er op mijn deur geklopt met de vraag of ik mee filmpie ging kijken beneden.
We gingen de film Avatar bekijken. Het was de eerste keer dat ik die film zag, maar ik vond hem eigelijk best wel tegen vallen. Misschien kwam het omdat alles in het Engels was, maar Jasper, ik snap echt niet dat je hiervoor 10 x naar de bios bent gegaan.

Liefs,

Michèle

  • 31 Augustus 2010 - 15:46

    Johanna:

    Hallo Michelle, Dus je zit al in Engeland. Fijn dat je reageert met je reisverslag. Kan ik je tenminste volgen met wat je allemaal meemaakt. Zag in het weerbericht dat het weer in Engeland beter is dan hier. Het is hier herfst. Heb je een goede heenreis gehad? Ben je gebracht of heb je zelf de overtocht gemaakt? Ik lees het wel. Veel sterkte met alles,
    Groet Johanna

  • 31 Augustus 2010 - 15:48

    Michèle Vernède:

    Heej,
    Ja. Ik ben gearriveerd. Het is hier heerlijk weer, zonnetje schijnt lekker, je kan lekker met je shirtje buiten lopen. Ja mijn ouders hebben me gebracht en we zijn met de boot gegaan via Duinkerken-Dover. Lees de vorige pagina's.

    Groetjes

  • 31 Augustus 2010 - 17:16

    Petiit:

    Nou lekker is dat.. weer niks doen haha.. Als dat ze heel je stage gaat ghehe..

    Dikke Kuss.. nog 145 dagen en je bent weer terug,,

    (L)

  • 01 September 2010 - 07:24

    Ankimon:

    Lieve Michèle,
    Wat een leuk om mijn mail te openen vanmorgen en je blog te vinden. Ik ga je helemaal volgen en wens je heel veel succes! Heel goed van je dat je dit doet en ga ervoor! Have fun and enjoy!
    love,
    Ankimon

  • 02 September 2010 - 20:14

    Mario:

    Heee Michele,

    Veel succes, en veel plezier toegewenst in engeland ;)

    Xx mario

  • 05 September 2010 - 12:17

    Johanna:

    wil even weten of jij je in het weekend kan vermaken in Slough, nog gefeliciteerd met je vader. Zal best vreemd zijn om dan niet thuis te zijn. Ga er straks even langs. Gisteren de hele dag bezig geweest met zingen,. We hebben de 11e uitvoering en alles moet dus perfect zijn. Was druk.
    Wens jou sterkte met alles,
    Groet Johanna

  • 10 September 2010 - 16:45

    Jasper:

    Haha laten we het op 2 keer houden ;) ! & ik heb hem in het 3d gezien en ik heb van meerdere gehoord dat het de beste 3d is die ze gezien hebben! dat zal het zijn denk ?

    Ik ben vandaag voor het eerst op je blog. en volgens mij loop ik een beetje achter:) maargoed, die ferrari's en aston martin maken me wel een beetje jaloers by the way. Er stond laats een Rolls royce bij B&W. B&W is trouwens de oude naam van het restaurant aan de dijk, het automerk heet b M w haha. Blij te horen dat je het goed maakt ik ga weer even verder lezen haha !

    kus


  • 04 Oktober 2010 - 21:11

    Petiit:

    chickiiee nog 10 dagen en dan zie ik jou..:D:D:D:D oeehh ken nie wachten =D

    Toedelss(L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Slough

Slough

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2011

Thuiss!

03 Januari 2011

Happy New Year!

17 December 2010

Geslaagd weekend!

01 December 2010

Het begint wel steeds leuker te worden hier

12 November 2010

Lkkr weekendje thuis geweest
Michèle

Actief sinds 22 Aug. 2010
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 19665

Voorgaande reizen:

02 November 2014 - 30 December 2014

Cape Verde

23 Augustus 2010 - 23 Januari 2011

Slough

Landen bezocht: