Genieten van mijn laatste dag vakantie - Reisverslag uit Slough, Verenigd Koninkrijk van Michèle Vernède - WaarBenJij.nu Genieten van mijn laatste dag vakantie - Reisverslag uit Slough, Verenigd Koninkrijk van Michèle Vernède - WaarBenJij.nu

Genieten van mijn laatste dag vakantie

Door: inthepub

Blijf op de hoogte en volg Michèle

30 Augustus 2010 | Verenigd Koninkrijk, Slough

Hallo lieve mensen,

Na een heel weekend hier gebleven te hebben, heb ik nu toch echt om 12 uur mijn ouders uitgezwaaid.
Ik ben echt heel blij dat ze een weekend gebleven zijn, zodat we de buurt met de auto konden verkennen, de grote boodschappen konden doen, mijn kamer leuk hebben ingericht en mij geholpen met het vertalen van de nodige Engelse zinnen.
Maar, nu zit ik hier dan echt helemaal alleen!
Mijn eerste indruk van het Engelse leven hier: ze rijden allemaal links, dûh, maar behalve dat, scheuren ze hier overal! Ze hebben kleine voetpaden, die halverwege de weg ophouden, geen fietspaden (dus fietsen op de weg/stoep). Stoplichten waarvan er heel veel voor jou zijn, dus moet uitzoeken welke voor jou zijn. Ja, ik ben blij dat ik mijn rijbewijs nog niet heb!
Deuren gaan meestal aan de andere kant dicht, ze hebben plastic over de stoelen?! En er zijn hier heel veel sportvelden, dat vind ik wel heel goed. Hele velden waar cricket ed worden gespeeld. Gister hebben we weer rondje gereden met de auto en zijn ook langs de renbanen voor paardenraces gereden. Heel gaaf om te zien, jammer dat er geen wedstrijd bezig waren. De scholen hier zien er anders en mooier uit dan in Nederland, met overal grote sportvelden achter. Ook veel watersportverenigingen hier in de buurt.
Voor de auto’s moet je hier ook echt naartoe komen. Alleen maar mooie B&W’s, Mercedes, een huisgenoot heeft een MG, die je hier heel veel ziet, overal porsches, ik heb een bently gezien, Aston martin, en al 3 Ferrari’s.
Ik zit alleen wel vlak bij de luchthaven van Heatrow, dus ongeveer elke minuut vliegt er een vliegtuig over mijn huis heen.

Mijn adres is: Vine Cottage, Horton Road, Horton, Slough, SL3 9NU

Mijn engels is tot nu toe nog niet verbeterd, omdat ik mijn ouders nog had, maar morgen moet ik dan echt aan de bak en ik zou wel doodmoe thuis komen!

Liefs,

Michèle

  • 30 Augustus 2010 - 18:20

    Priscilla:

    hello babe
    i,m glad that you like it
    but i miss you already i write this in enlish becouse youre have to speeaak enlish know :)
    iloveyou and i talk to you soonn (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Slough

Slough

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2011

Thuiss!

03 Januari 2011

Happy New Year!

17 December 2010

Geslaagd weekend!

01 December 2010

Het begint wel steeds leuker te worden hier

12 November 2010

Lkkr weekendje thuis geweest
Michèle

Actief sinds 22 Aug. 2010
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 19665

Voorgaande reizen:

02 November 2014 - 30 December 2014

Cape Verde

23 Augustus 2010 - 23 Januari 2011

Slough

Landen bezocht: