First day - Reisverslag uit Slough, Verenigd Koninkrijk van Michèle Vernède - WaarBenJij.nu First day - Reisverslag uit Slough, Verenigd Koninkrijk van Michèle Vernède - WaarBenJij.nu

First day

Door: inthepub

Blijf op de hoogte en volg Michèle

28 Augustus 2010 | Verenigd Koninkrijk, Slough

Haaj ladies & gentlemen,

Hier ben ik dan, als alleenstaande puber, gearriveerd in Engeland.
Ik ben terrecht gekomen in een soort studentenhuis, alleen kan je het geen studenten noemen, want iedereen werkt hier, iets wat studenten niet doen ;)
Ze zijn allemaal wel wat jaartjes ouder, maar voor de rest wel super aardig en behulpzaam.

Goed, 23 aug begon school weer, of te wel, mijn stageperiode. Di-Woe-Do moest ik stage lopen in Roosendaal, wat niet heel spannend was, maar ik heb daar wel indruk gekregen van het bedrijf, wat ik moet doen enz.

Toen vrijdag.. The Big Day!
05.30 vertrokken mijn ouders en ik met de auto via Duinkerken-Dover om vervolgens 14.30 (voor jullie 15.30) in het plaatsje Slough aan te komen. Wij bij het grote witte huis aanbellen, maar moesten een tijdje wachten, want de bel doet het niet.
Uiteindelijk binnen, ziet het er schoon en gangbaar uit. Ik zit met 6 huisgenoten (waarvan ik er 5 al heb gezien). Vele hebben hun eigen badkamer, maar ik deel hem met 2 andere, no problem. De douche is niet zo heel lkkr, want hij gaat in t begin steeds warm/koud, dus khoop niet dat ik dat een half jaar heb!
Het water uit de kraan zit hier behoorlijk vol met chloor, dus is het niet echt verstandig om het te drinken!! das wel balen!!

Gister spullen gedeeltelijk uitgepakt en kennis gemaakt met mijn bedrijf. Het is een klein kantoortje met een héle aardige bazin.
Ik begin deze week al goed, want maandag ben ik vrij i.v.m. Banking Holiday (feestdag). Dus dinsdag echt aan de bak!
Verder boodschappen gedaan en maar vroeg gaan slapen. Vandaag met mijn ouders toeristentrip gedaan naar o.a. Windsorcastle met zo'n dubbeldekker bus en wat andere leuke dingen bezocht. Toen weer boodschappen gedaan en nu ben ik terecht gekomen op mijn laptop.

Nou, ik ga nu even wat eten maken, want I'm hungry!!

Byeeeeeeeeee




  • 28 Augustus 2010 - 17:34

    Barbara:

    Mies! zo te zin is het
    al goed begonnen en heb je het naar je zin.
    Ik kom snel een keer langs en we blijve elkaar spreken!

  • 28 Augustus 2010 - 17:54

    Andrea:

    Hee! Fijn dat je huisgenoten aardig zijn. Spreek je snel! Byeeee

  • 29 Augustus 2010 - 14:07

    Petiit:

    Chickkiie nog 147 dagen en je bent al weer terug.. zoveel is het niet als je het heel snel zegt.. ghehe. ik ga je mailen van de week met de dingen die ik weer is heb mee gemaakt van het weekend..

    Dikke kuss Loveeyouuhoney..(L)

  • 29 Augustus 2010 - 15:58

    Claire :

    Heeey Siss,

    Nice te horen dat jullie goed zijn aangekomen :-) Veel spass daar nog!!!

    Big kiss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Slough

Slough

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2011

Thuiss!

03 Januari 2011

Happy New Year!

17 December 2010

Geslaagd weekend!

01 December 2010

Het begint wel steeds leuker te worden hier

12 November 2010

Lkkr weekendje thuis geweest
Michèle

Actief sinds 22 Aug. 2010
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 19665

Voorgaande reizen:

02 November 2014 - 30 December 2014

Cape Verde

23 Augustus 2010 - 23 Januari 2011

Slough

Landen bezocht: